onsdag 5 januari 2011

Se vad håret växer snabbt!

säger jag när jag inte har något annat bättre att säga. Jag är förkyld och ska åka och smitta ner så många skåningar jag bara kan imorgon:) nejdå, jag hoppas att jag blir frisk snart när man äntligen fått lite helg.

Tror att det först bär av till Danmark sen tillbaka till Skåne på fredag och tillbaks hem till Stockholm på lördag kväll, sen har man hela söndag till förfogande. Jag har väntat länge på att få använda det ordet och äntligen hittade jag ett sammanhang att placera det i.

Annars har jag lyckats ge Gauss hans första riktiga baljbad utan ett enda "mjau". Neej jag satte inte tejp för hans mun, men älsklingen fick hålla hårt i kattskapet!

Godnatt gott folk, sov gott.

Jag och min kära lillebror förra julen, mitt hår är dubbelt så långt nu ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar