tisdag 4 januari 2011

Håll tummarna!

för mig. Jag ska få gå på audition för en reklamfilm för MAX imorgon. Får se hur det går, jag ska spela "en tjej som väntar", det är allt jag vet. Undrar vilken outfit som passar till det avancerade uppdraget!

Jag är en sån där som tycker om att ha kläderna framme inför morgondagen. Det gäller att spara sekunder här och där så att man får sova länge på morgnarna.

Det har hänt att jag lagt sminkprodukterna i "rätt" ordning så att jag ska slippa gräva i sminkväskan helt nyvaken. Men där någonstans började varningslampan för kontrollfreak lysa rött och blinka samtidigt, så jag har inte vågat göra om det..

Snart kanske det bär av till malmö om jag inte lyckas bli mer förkyld än vad jag redan är. Någon som är sugen på att mysa med Gauss ett par dagar tills på nu på Lördag eller Söndag? först till kvarn! :)

1 kommentar:

  1. Vi kan mysa med honom... Fast just det...vi bor ju i Malmö. Välkommen till Skåne då!

    SvaraRadera