onsdag 16 mars 2011

Det går att hitta god kina mat i Stockholm

Har varit hos min norska naprapat idag. Hon pratar så himla charmigt! jag fick en rejäl omgång massage på ländryggen som känns helt ur kontroll. Så ont det gjorde, men känner mig sjukt avslappnad nu. Gym besöket har ställts in till imorgon och jag ligger på soffan med Gauss i famnen. Han behöver sin minst 15 minuter långa mys stund när jag kommer hem från jobbet varje dag.

Idag åt jag kina buffé med mina kollegor på Mandarin city som ligger på sveavägen i Stockholm. De har så himla god lunch buffé. Rekommenderar dock inte att man går dit kvällstid eller på helgerna. Till skillnad från lunch ruschen fylls ju inte maten på i samma utsträckning på övriga tider.

Sushin är inte så dum heller, speciellt lax sushin.


Den goda buffén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar