onsdag 23 mars 2011

Självdisciplin plus en sneakpeak

Som jag berättade tidgare har jag en slags community hemsida jag vill få igång, nedanstående punkter måste avklaras för att komma vidare med min plan...

1. Få någon att bära upp min stationära dator och skärm från källaren
2. Hitta en bra plats att ha som arbetshörna utan skrivbord
3. Fixa designen i XHTML så att min möjligtvis blivande kollega kan
lägga på programmeringsbiten.

Jag längtar tills jag får dessa punkter avklarade...
att försöka kombinera det målet med heltidsjobb, träning, träffa kompisar och ett drägligt matintag var tredje timme...inte alltid det lättaste, men med lite självdisciplin går det nog! någon som vet vart man kan få tag i det?

Tror att carneval festen ute i förorten får skippas för att komma någon vart i helgen...

Sneak Peak

5 kommentarer:

  1. Hur går det med commuityn? Har du kommit nå vart med det än? Självdisciplin får man genom att kolla på hur människor startar mindre projekt gratis och tjänar miljoner genom att folk donerar pengar till de :)

    SvaraRadera
  2. Tack för inspirationen Shadi:) det här är ett annat projekt. Det vi pratade om verkar ju inte vara programmerbart vad vi vet..fast det hade varit kul att komma runt det på ngt sätt:)

    SvaraRadera
  3. Ah trevligt =) Säg till när de tär igång :)

    SvaraRadera
  4. punkt 3 är fel: för att det ska vara i html5 o css3

    SvaraRadera