torsdag 17 mars 2011

Mitt hjärta...

han åker till LA på lördag för att jobba där en månad. Dags att spendera lite tid med sig själv, sina vänner, fixa lägenheten, samla sitt splittrade huvud och sakna älsklingen lite förstås.

Tro nu inte att han varit i vägen för alla dessa projekt. Men ibland behöver man lite lugn och ro för få vissa projekt avslutade.

Nu kommer jag att höra varenda litet ljud i vår byggnad innan jag ska somna. Men jag ska göra allt för att inte ta mitt pick pack och flytta in hos mamma. Sen ska jag också lära mig att laga mat till mig själv. Så fort jag är ensam så har jag en tendens att ty mig till frysta färdigrätter och sluka tv-serier efter jobbet.

NU ska det bli ändring på det och just nu ska jag laga Vitlöksgratinerad oxfilé med vitlökssmör - Coeur de filet provencale till min älskling. Sägs ju att vägen till hjärtat går genom magen så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar