onsdag 23 juni 2010

Nya möbler och försvunnen brudgum...

Fotosessionen ställdes in eftersom de inte fick tag i brudgummen som skulle fotas tillsammans med mig. Det var lika bra det, kände mig inte riktigt upplagd för det idag. Men jag ser fram emot då vi ska fotas, hoppas inte brudgummen smiter den gången med...

Idag har vi fått vårt matbord och stolar hemkörda till oss i en hästbox :) Det blev Indo från Mio, vi föll för det massiva shesam träet som bordet är gjort av och de 6 tillhörande bastanta stolarna med.

"Sheshamträ är ett hårt träslag med ådringar som är varierande. Färgskillnader, småsprickor och ojämnheter kan förekomma och det är en del av det rustika utseendet på möbeln. P.g.a. olika klimatiska förhållanden har det massiva träslaget ugnstorkat innan tillverkning för att förhindra stora sprickbildningar"

Nu längtar jag efter en skön stor soffa där man kan mysa i timmar och ha folk över på middag. Drömsoffan är nya Ritz från Mio men den är alldeles för dyr...däremot kommer vi definitivt att satsa på matchande TV bänk och soffbord också från MIO men hoppas på att fynda på blocket;)

Nu sitter jag med min älskling och halvtittar på fotbollen mellan Ghana och Tyskland medan vi äter middag...




Måste vara en av världens skönaste soffor från Mio

TV bordet Shiva också från Mio

Soffbordet Shiva från Mio

Indo bordet från Mio som vi hittat på blocket och spana in min fina tekanna!

God mat och fotboll! bra kombo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar