onsdag 16 juni 2010

Flytten...

Jahapp, då har man äntligen flyttat in och det första jag gjorde var förstås att packa upp kläder och hänga upp dem i klädkammaren.

Hollywood fruarna brukar stolt visa upp sina walk and TALK in closets, men jag skäms faktiskt över att jag har minst 10 vår/sommarjackor. Måste reducera antalet genast,fy mig!



Ja ok då! ni får ta en liten titt på en del av skokollektionen också...


Jag tyckte det var bäst att parkera alla kartonger i köket och hålla sovrum och vardagsrum kartongfria eftersom man mestadels kommer att vistas och mysa i de rummen.

Älsklingen packar upp efter han kommit hem från jobbet...



Så såg vardagsrummet ut 1-2 timmar efter vår flytt.


och sovrummet...

2 kommentarer:

  1. åhh va fint ni bor..så mysit allt ser ut..vill oxå ha d så...hoppas man får komma o hälsa på snart..vie lediga o ahr ammalia denna helg..kram

    SvaraRadera
  2. tack :) ni har ju också en jättefin lägenhet! kom förbi på lördag förmiddag om ni vill. Kram!

    SvaraRadera