lördag 12 juni 2010

Molnig packnings lördag

Idag och imorgon kvar, sen får vi flytta in i vår alldeles egna lägenhet. Vi har börjat packa ihop lite och lånat kartonger av mamma eftersom vi samlat på oss fler saker än vi gjort av med.

Jag fick under förmiddagen en rejäl yrsel när jag stod och pratade med min sminkande syster. Fick sätta mig ner snabbt på golvet för att inte slå mig på något. Lite läskigt sånt där, tänk om jag vart i duschen eller stått på en hög stege eller nära tåget, fy.

Efter det har jag vilat och känner mig lite bättre nu. Sitter och tittar på när min älskling sitter och spelar RDR (Red dead redemption) på ps3. Det är mycket blod...nu dog en stackars bandit...

Känner mig så svag i huvudet, fattar inte vad det är, blodsockret? jag äter ju hela tiden. Av någon konstig anledning har jag också gått ner 2 kg. Visst jag har börjat träna igen men jag äter ju fortfarande som en häst. Kanske blir återställd när jag väl installerat mig i min nya lya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar