tisdag 8 juni 2010

Zero energy

Helt slut är jag, har varit det hela dagen, tror det beror på utmattning av att inte få något andrum och utrymme och bara få vara själv eller själv tillsammans med pojkvännen. Tanken på att bara komma hem till en tyst och tom lägenhet någon dag känns överlyxig och underskattad.

Kan inte minnas senast jag hängde i soffan och glodde på TV eller kollade på någon serie. Det har varit fullt upp och när det inte har varit fullt upp så har jag sett till att ha fullt upp :/ vad självdestruktiv man kan vara. Men det kittlar skönt i magen och en glädje känsla sprider sig i hela kroppen när jag tänker på att flytta in i vår nya lägenhet på måndag.

Men nu har jag legat i sängen i över en timme med min rosa laptop och bara hängt ute i cyberrymden så nu är jag snurrig och trött så att jag ska nu vila huvudet mot kudden, sluta ögonen och tacka för idag. Imorgon är det en annan dag :)

Glöm inte att uppskatta allt det vackra som omringar er. God natt. Dröm sött.

-Sign out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar