måndag 7 juni 2010

Sammanfattning av helgen...

Fredag
Bortbjudna på jättemysig middag med S och S :D
Vi spelade ett bordsspel, heter det så?, jag tror att jag kom tvåa, var så trött den fredan..

Lördag
Sov ut, sen var jag i stan och fotades utsmyckad och sminkad som en Indian. Det var jag, en sminkös och en tjejfotograf. Vi hade så kul som det bara går att ha, med tanke på att ingen av oss kände varandra sedan innan. Sminkösen J hade en förlovningring runt halsen som hennes pojkvän designat själv, det tyckte jag var supersött och jag hade nog gjort likadant om jag friat till någon.

Sen på kvällen var det bara lite häng hemma och lite slö packning (vi har iofs inte ens packat upp) inför flytten om EXAKT 7 dagar!!! wieeeeee the countdown begins!! :D

Söndag
moahaha..jaa! det bakades lite Pain Riche den här söndagen med. Tror att det kommer att bli en ihållande trend framöver. Nästa steg är att lära sig baka med surdeg.

Träning stod på schemat eller rättare sagt, jag blev meddragen till gymmet av pojkvännen. Efter det mötte vi upp Mr F för lite Pong buffé, ja det är också en trend som hållit i sig senaste veckorna för att undvika abstinensbesvär.

Sen ställde jag klockan i mobilen med tårfyllda ögon eftersom helgen tagit slut, gick och la mig kl 23 och försov mig på morgonen av en okänd anledning. Jag hade vaknat i rätt tid och legat och väntat på att mobilen skulle ringa, och det gjorde den, fast pojkvännens mobil, kl 07:45 förstås. Så jag flög upp svärandes och skrämde min stackars sovande pojkvän, fy mig...förlåt älsklingen :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar