tisdag 1 juni 2010

TRÖTT

Men Gud vad det har varit intensivt på sistone, på gott och ont.

Fest i fredags, i säng 03:00
Firat syrran lördags, i säng 03:00
Inte kunnat somna då jag lagt mig sent i fredags och lördags
Inte kunnat lägga mig i tid då jag fyllde år och man umgicks till sent på natten
wohoo

IDAG ska inget få stoppa mig från att sluta mina ögon tunga som tegelstenar innan 23:00

Jag blev i alla fall firad igår, blev bortskämd med blommor, choklad, presentkort, 3 klänningar, eyeliner, en orkidé och en massa hårprodukter - någon tycker väl att jag har alldeles för ovårdat hår :P

Det enda tråkiga var att en väldigt viktig person gick innan jag ens skurit tårtan och sa varken hejdå eller ursäktade sig :( menmen, sånt händer och jag försöker att inte bry mig så mycket om det.

Och nu ska det minsann sovas!!! God natt Sverige! Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar