söndag 13 mars 2011

Vilken kväll!

Tack mina söta gamla korrar (korridorskamrater) för en mysig och rolig kväll.
Vi åt indisk mat, jättegoda hemlagade semlor som L hade bakat. Sen spelade vi charader som blev en intensiv och svettig match men avslutades oavgjort.

Jag var himla förvånad över mitt lugn igår. Med tanke på att jag gått upp runt 14 tiden med fyra timmar kvar tills gästerna skulle komma. Det skulle handlas, lagas mat och städas. Vanligtvis brukar jag börja hyperventilera vid sådana tillfällen och när gästerna väl kommer brukar maten vara i ugnen och jag själv i duschen. Men jag tycker att allting gick ganska bra utan ett enda stressigt andetag. Jag är imponerad!


Finaste L

Gauss skulle föreställa en ficklampa under charadern

En massa oljestänk och vetemjöl överallt då jag friterade det indiska brödet, men det var det värt!

Mys i köket...

Myset fortsatte i vardagsrummet följt av en massa skratt och frustration under charadern

1 kommentar: