lördag 1 januari 2011

Första dagen på det nya året...

går jag upp runt 15 tiden efter att ha fått shiatsu massage på halsen av Gauss som alltid verkar ha en motor fastbunden runt sig. Han hade väckt mig redan vid 10 tiden vilket var alldeles för tidigt för tjejen som somnat strax efter 5.

Nyårsafton var vi bjudna hos ett supergulligt par som bor en station ifrån hos. Det bjöds på supergod mat och trevligt sällskap som alltid.

Förutom att ha kommit på vilken hysterisk bild jag laddat upp på mig själv någonstans mellan desserten och skumpan så har jag också lyckats äta lite, vila, duscha, äta lite till och nu..blogga medan jag äter chips, godis och mera chips.

Nu promenerar Gauss skamlöst på min laptop så det är nog bäst att avsluta eftersom det ändå inte verkar komma något vettigt ur mitt huvud idag.

Kram på er och high five till er som inte jobbar imorgon!

Se så fint det underbara värdparet dukat..

Jag & älsklingen ett par timmar innan det dramatiska årsskiftet

Lite sång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar