onsdag 23 februari 2011

To my old and new friends...

Jag har inte varit den mest initiativtagande personen de senaste åren eller kanske någonsin och det tog emot om en vän ringde upp och vill träffas och fika osv...inget emot mina vänner, de är de bästa och sötaste och har mycket tålamod som inte gett upp på mig när jag kommit med en massa ursäkter om att jag är trött och måste fixa en massa saker eller sitta hemma och mysa, varenda dag.

Det går en gräns på hur bekväm man får vara. Men nu är den tiden över! jag är öppen för fikor, middagar, fester you name it! och jag älskar mina vänner mer är någonting annat och de har alltid funnits där för mig i vått och torrt och stått vid min sida.

De senaste dagarna har varit helt underbara. Det känns som att en ny värld har öppnats. Träffat så mycket nya härliga människor, både på jobbet och privat. Jag som trodde att det inte fanns plats för fler människor i mitt liv och det här med att bevara sina få och nära vänner, visst, men vem har sagt att man inte får träffa fler, ta in nya intryck, perspektiv, utvecklas och skratta så att man får träningsvärk i kinderna. Det är vad jag har gjort den senaste tiden och jag är så tacksam!

1 kommentar:

  1. Hej vackra du så underbart att läsa. Tacksam för dig! Kram

    SvaraRadera