måndag 27 februari 2012

Trådlös mp3 spelare för gymmet och joggingpasset

Nu blir jag sugen på att börja springa. Den här prylen hittade jag när jag letade efter en ficklampa. Helt oplanerat men jag kunde inte bara lämna den här konstiga saken kvar i affären så jag bestämde mig för att ta hem och läsa mer om den på nätet. Öppet köp och Internet går hand i hand. Jag hittade en massa bra omdömen och slet bort förpackningen så fort jag bara kunde. Ljudet är bra, kvalitén likaså. Nu längtar jag tills jag får använda den på gymmet eller när jag joggar. Jag har dock en äldre version av lurarna som heter NWZ-W202 med 2gb.


Sony NWZ-W263 4GB
Pluspoäng
* Trådlös mp3 spelare
* 3 min laddning ger 60 min batteritid och fullt laddad ger den 8h uppspelningstid
* du kan ta med den när du tränar i regn, och du kan tvätta den
* Zappin funktion som innebär att enheten spelar upp 30 sekunder av varje låt som du har för att du med enkelt tryck ska kunna välja den du vill lyssna på. Praktiskt då den inte har en display.

Nackdelar:
* Inte säkert att passformen passar alla



Modellen heter NWZ-W263 4GB
524 kr på prisjakt - http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=948379

Vattentålig som ni ser på bilden

Ungefär så här kommer jag se ut inom kort...

Äldre versionen som jag köpte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar