lördag 26 februari 2011

Semester mode

Gick upp två timmar senare än tuppen, för han går väl upp kl 5? Resten av sällskapet sov så min sällskapssjuka fick ingen bot. Jag bestämde mig för att gå ut med Gauss.

Framåt eftermiddagen blev det tomatsoppa med Pan Riche och sen våfflor. Vi fyra satt i minst två timmar och pratade och skrattade. Det var en härlig början på dagen speciellt när man får umgås med så härliga människor. Jag värdesätter ensamtid högt, men älskar att ha folk över, umgås och äta god mat i timmar. Det är nog det bästa jag vet.

Efter att ha ätit för mycket tog jag och min kompis en tupplur tills det var dags för henne att gå hem. Jag har kommit in i mitt semesterpsyke fullt ut. Jag tycker att det är för kallt i lägenheten så jag stannar nog under täcket ett bra tag med Gauss spinnande på min mage. Killarna har gått för att handla middagsmat...livet är underbart Jag är så lat just nu att jag inte ens orkar skriva ett vettigt blogginlägg. Det försöker jag kompensera med lite bilder...varsågod.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar