onsdag 29 december 2010

Vattenkokare i sportbilsdesign?

Alltså..hur svårt ska det vara att designa en snygg vattenkokare? det är väl inte för mycket begärt eller? Speciellt nu när det finns kaffemaskiner som är snyggare än flashiga sportbilar i Sverige.

Jag har gått ett halvår utan att ha hittat den rätta. Snart ritar jag en egen och skickar iväg för masstillverkning eller ger upp och köper ngn OBH Nordica Chili variant.


Vilken av dessa skulle P.Diddy välja av dessa? (om han inte hunnit byta namn igen d v s)


2 kommentarer:

  1. Den här snygga vatten kokaren har jag
    Dualit heter serien dyr men snygg....

    http://www.bagarenochkocken.se/shop/?artnr=595602&cat_id=36

    Kram.....

    SvaraRadera
  2. Hej på dej! Nuuuu har jag hittat din blogg (jag frågar min dotter about the manners i bloggvärlden så hon sa att gå in på Bawa och säg) :"Kul att du tittar in på min blogg om barnbarnsliv!". Och du, det är det!
    Hoppas ni haft en skön jul -ja vattenkokare ja, inget vackert och tar plats...jag gillar italienare som Alessis, men de går bara på spis!

    SvaraRadera