måndag 27 december 2010

Challenge taken!

1. Hur gammal är du om fem år? 33

2. Vem var den sista du träffade? Mina kollegor

3. Hur lång är du? 160 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole (animerad film)

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Call me when you wake up sweet mom

7. Vad är dagens planer? Träna och vila, försöka återställa kroppen efter Julhelgen

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, är det brådis ringer jag.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Julafton

11. Vilken ögonfärg har du? mörkbruna

12. När vaknade du idag? Kl 7

13. Har du någon gång hittat en katt? på blocket och han bor hos mig nu:)

14. Vilken är din favoritplats? Nära hav och natur och lagom nära till där det händer saker

15. Vilken plats föredrar du minst? Flygplan och sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis driver jag eget

17. Vad skrämde dig som barn? Vatten

18. Vem fick dig att skratta senast? Pojkvännen, minns inte vad

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Räknas de jag ärvt av pappa?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja men bara en gång

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor + tofflor på vintern och barfota på sommaren

26. Är du social? Det beror helt på hur jag mår. Behöver som de flesta andra egen tid, skulle vilja bli bättre på att träffa mina söta vänner

27. Vilken är din favoritglass? Nästan all glass förutom såndär som smakar konstgjort

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
1. Försöka investera i något vettigt
2.Skämma bort mina nära och kära.

29. Tycker du om kinamat? Ja

30. Tycker du om kaffe? Älskar det, men magen säger annat, en latte om dagen har nästan blivit ett måste

31. Vad dricker du till frukost? Te eller kaffe

32. Sover du på någon särskild sida? Inte vad jag vet

33. Kan du spela poker? Nej, lär mig!

34. Tycker du om att mysa? Ja!

35. Är du en beroendemänniska? Jag måste alltid ha mitt lipsyl, vattenflaska och telefon med mig vart jag än befinner mig ( i lägenheten också)

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en avlägsen släkting

37. Vill du ha barn? Ja, kanske någon gång.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Hindi och lite Spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en pool? Sitta och bada upptill axlarna vid havet (vill ju inte föras bort med vågorna eller bli uppäten av en haj) simmar gör jag helst i en trygg pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, skor och på sistone även roliga elektronik produkter

42. Äger du dyra smycken? Ja

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Te?

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min syster och min vän Yamou

46. Välj ett ärr på din kropp? I pannan, snubblade och slog mig hårt i en sängram i Indien, pappa fick springa med mig till akuten där jag syddes (vid ca 7 års ålder)

47. Vad har du för ringsignal? Beyonce (Sweet dreams) tröttnat men inte orkat byta

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag tror mamma har en hel del

49. Flirtar du mycket? Ibland är gränsen hårfin mellan flört och trevlighet

50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en fotografs studio som också har fottat Linda Rosings bröllop. Han hemsida: http://www.jonaselofsson.com

51. Kan du byta olja på bilen? Ehh nej

52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än, vänta bara tills jag skaffar körkort.
Nej då, jag kommer att bli en trygg bilförare har jag bestämt mig för:)

53. Vilken var den senaste bok du läste? Yoga

54. Läser du dagstidningen? Metro på väg till jobbet och lite aftonbladet när jagl blir sugen på onödig information

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Äger ingen bil

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Oj det var längesen

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? To do lista på vad som ska göras efter jobbet

59. När var du i kyrkan senast? Förra sommaren tror jag när jag var med i liten film som älsklingens kollegor spelade in

Nu utmanar jag ,My Yard och Kulsoy

Kram på er alla därute, stå ut några månader till, snart är det vår och sen sommar.
Inte för att det inte är mysigt med varma tofflor och tända ljus:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar