onsdag 1 december 2010

Kanske mina blivande vinterskor

UGGS modell Anna från Shepherd, har köpt hem ett par svarta och ett par sand. Får se vad det blir.

Espirit stövlarna åkte tillbaka lika fort som de kom. Det var snygga som få men flärparna eller spännena åkte upp hela tiden och imorse när jag sprang till bussen så knäpptes de upp och silverringen som spände fast de två flärparna måste ha åkt av i snön. Det var droppen! jag var arg som ett bi och trodde jag skulle få ha världens diskussion med Åhléns personalen men jag hann knappt blinka så hade de tagit tillbaka skorna och pengarna skulle dimpa tillbaks där de hörde hemma. I ett par timmar i alla fall för sen köpte jag Shepherds skorna som var sååå sköna att man inte vill ta av sig dem. För er som inte provat, jag varnar er, ni kommer inte vilja gå hem utan dem!

Jag vet, de är fulsöta, men det får de vara. SÅ vad tycker ni? svarta eller sandfärgade?
är ganska såld på de sandfärgade, även om de känns lite mer för den yngre åldersgruppen....men de svarta syns knappt...jag får sova på saken.



2 kommentarer:

  1. Ska nog också prova ett par sådana. Ser så sköna ut! Sandfärgade tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag!! provgår med dem på jobbet idag. Känner mig som om jag är hemma i mina hemmamystofflor...kram på dig!

    SvaraRadera