fredag 14 maj 2010

Inlägg numero uno

Känns jättekul att börja skriva igen! Det blir roligare att göra saker om man får möjligheten att dela det med andra, kanske inspirera eller bli inspirerad.

Jag vill främst dela med mig av mina erfarenheter och hur jag går till väga för att hitta livsglädje, motivation och hur jag går till väga för att fokusera och jobba mot mina mål.

För tillfället har jag ett vikariat på ett stort företag mitt i stan där jag jobbar som IT tekniker. Jag älskar mitt jobb och trivs jättebra med mina arbetskamrater, helt underbara är de :)

Drömmen är och har alltid varit att starta eget eller jobba med något kreativt inom musik, dans eller film. Många områden är det och det gäller att fokusera och balansera ett heltidsjobb, vänner familj och sig själv. Inte alltid lätt. Men med lite planering så kan man åstadkomma mycket. Jag kommer att prata mest om dessa områden eftersom de ligger mig varmt om hjärtat.

Återkommer om hur man kan försöka ta små steg varje dag mot det man egentligen vill syssla med. Tålamod och delmål är två nyckelord.

Skriver snart igen! fundera ut vad ni brinner för och drömmer om att göra så länge!

Kram
Richa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar