onsdag 19 maj 2010

Los Angeles nästa?

Pojkvännen har fått erbjudande om att få åka till LA och jobba i två veckor, känner mig lite stolt faktiskt, han kommer nog jobba i LA lite då och då och att man kanske följer med, då och då... och kanske t o m bor där längre perioder och slipper de trista vintrarna i Sverige for ever and ever...

Han jobbar nämligen som 3D grafiker på ett företag i Stockholm och som många andra "hippa" företag har de såklart ett kontor i USA också, främst webbdelen som är located där men de kommer att behöva mer och mer 3D hjälp därborta. Känns grymt roligt! kanske kan passa på att jobba på mina skådespelardrömmar och satsa helhjärtat för en gångs skull.

När det gäller min karriär så har jag idag för första gången i mitt liv lyckats byta ut en trasig tangent på en laptop. Med lite försiktighet och mycket pill gick det till slut!

Jag är en sån person som inte har tålamod nog att vara försiktig, speciellt med elektroniska saker. TV apparater, datorer, mobiler, Playstation har alla råkat ut för en och annan smäll av mig... Ni som arbetar med mig, oroa er inte, så gör jag bara med mina egna prylar:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar