torsdag 4 mars 2010

Ett år senare...

Visst hade jag inte skrivit på länge, men ett år, kom igen. SÅ torrt har mitt liv faktiskt inte varit :D

Uppdateringar:


Jobb: IT support tekniker - trivs superbra, härliga kollegor och jag lär mig nya saker varje dag


Familj: samma


Pojkvän: samma


Boende: måste snart flytta då den som äger lägenheten
måste flytta tillbaka


Fritid: dansar indisk klassisk dans som heter Bharatnatayam och till min förvåning går det oväntat bra med tanke på min hur jag upplever min koordinationsförmåga.
Sen så har jag börjat spela in min musik tillsammans med en kille som har koll på
ljudteknik


Fokus: Bli grym på ett/flera områden inom IT
Skaffa körkort
Gå Personlig tränar utbildningen och jobba med det vid sidan av mitt nuvarande jobb
Spela in en demo med min musik
Bli grym på att dansa Bharatnatayam
Träna regelbundet och försöka att se på saker från den ljusa sidan

fortsättning följer....

1 kommentar: