lördag 7 maj 2011

Sjukt härlig fredag

Igår var en sjukt härlig fredag. Efter jobbet hade jag bestämt mig för att gå hem och sova och ladda inför festen som skulle vara senare samma kväll. Istället blev det fredagsöl och häng på Peppar(St:eriksplan) med älsklingen kollegor. Det är så himla avslappnande att bara hänga med härliga människor. Lite senare slog hungern till och vi beställde mat. Jag beställde pasta med räkor, kräftstjärtar och musslor. Jag bad de ta bort musslorna då de är läskiga. Men Gud så gott det var, himmelskt verkligen!

Sen drog vi oss hemmåt, duschning, sminkning och på med partyskorna. Måste erkänna att vi var sjukt trötta. Men väl på festen hemma hos min goa vän S var stämningen på topp. Så bra att man glömde allt som hade med sömn att göra. Jag drack inte en droppe men hade sjukt roligt ändå. Speciellt när dansgolvet drog igång. Det är alltid den bästa biten! Sen åkte vi till stan och mötte upp våra vänners vänner på ett café vid Sture. Vi tittade på alla fulla människor, åt lite, satt och skrattade ett tag tills vi bestämde oss för att gå hem och sova. Tack alla ni jag träffat igår för en underbar fredagskväll och natt. Kramar och kärlek till er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar