söndag 8 maj 2011

Början på det nya sovrummet

Så här ser sovrummet ut efter att jag målat bort den gröna väggen. Tittar man noga kanske man ser att det behövs ett till lager färg, men det hann jag inte med då pojkvännen skulle komma hem från LA. Men det syns knappt och jag är väldigt nöjd med resultatet. Känslan och energin rummet har fått, bara genom att byta ut en färg är underbar. Olika färger påverkar förstås olika människor väldigt olika. Men vi trivs väldigt bra med den här nyansen även om jag först trodde att den skulle kännas alldeles för kall.

Nu har jag skapat en bas, nästa steg blir större säng, sätta upp hyllor, köpa en fåtölj och kanske låta lite växter flytta in. Över sängen har jag tänkt mig ett "solsmycke" i guld. Ni ska få se inspirationsbiderna framöver så förstår ni säkert vad jag menar.

Ni får ursäkta det ostrukna överkastet

En hel del textil som kuddar och pläd har fåt flytta in hit från vardagsrummet


Gauss ska förstås provligga...


Före makeovern...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar