torsdag 12 maj 2011

Elevshowen igår

Helt fantastiskt var det, så mycket härliga människor och underbar stämning. Min del av dansuppvisningen gick bra överlag. Det som var mindre roligt var att mitt ena örhänge tappade fäste och hängde som en lång lina i mitt hår eftersom den var fäst bakom huvudet. Ni förstår vad jag menar när ni ser bilderna. Sen gjorde jag en miss men jag tror inte så många märkte det etersom jag stod i mitten och kunde ha haft avvikande danssteg. Jag hoppas i alla fall på att de flesta inte märkte något när jag snurrade ett helt varv medans alla andra stod kvar och gjorde något helt annat.
Men roligt var det och jag njöt av varje sekund!

En av de bästa sakerna med dansen är kläderna! jag älskar dem! jag vill gå i dem hela dagarna! Mer dans i sommar och höst tänker jag. Är sugen på att ta upp magdansen igen efter att ha sett alla duktiga dansare igår. Stort tack till min underbara danslärare och vän som insprirat mig till att våga mer!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar