fredag 23 juli 2010

fredagstankar

Semester och lata dagar i all ära men när det blev för mycket av det goda så tänkte jag att jag skulle få lite stimulans på jobbet. Men nej. Gudarna har andra planer för mig, jag kommer att förlora ännu fler hjärnceller. Jag börjar nästan känna mig som en organism som endast är kapabel att äta,sova, och ja, surfa förstås.

Ge mig utmaningar! men ha inte för stora förväntningar...ge mig...säg en konservburk att öppna...eller kanske ställa in en eller två tallrikar i diskmaskinen till att börja med...för att minska det snart oidentifierbara berget som växer i köket.

Nej, jag ska inte klaga. Det kan jag göra i höst när arbetsbelastningen stiger eller när höstlöven... hmm det ordet känns så fjärran just nu, vilket är ett bra tecken, nu ska jag gå ut i det lite svalare sommarvädret och hitta något att förtära.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar