onsdag 20 oktober 2010

Natt uggleri

Lika bra att sätta på datorn och skriva något än att ligga vaken. Har vart på gymmet tränat en timme, köpt mina älsklingschips på vägen hem och en massa grönsaker: tomater, isbergssallad, rödlök, keso, ägg, kyckling och majs, allt blandades ihop till en underbart god sallad. Mer sånt ska det bli framöver. Min mage har länge gnällt på att den inte vill ha oljig och kryddig thaimat varje dag och ingen latte efter lunchen heller. Man känner sig så ren av sådan mat, tills man tröttnar och glatt hamnar framför thaibuffén igen. Så går det runt i cirklar...

Till min glädje fick jag lov att äta chips före maten. Ibland frågar jag om jag får lov att göra vissa saker, för att jag vill att jag inte ska få göra det jag vill och efter det göra det jag vill i alla fall. Hänger ni med?? förstår ni ens vilken rebell jag är?

Nu är jag hursomhelst så smockfull av salladen och med hjärnan upp i varv att jag inte kan somna....

Ska försöka luta mig tillbaka nu och räkna får och lite andra djur som dyker upp i huvudet på en halvtrött Richa...nattinatt vänner...kraaam

2 kommentarer:

  1. åh jag kunde inte heller sova inatt! brukar också käka sån där sallad och när man väl gjort det så säger man "varför gör vi inte det oftare?". Fast det är gott med varm mat också förstås, men inte thaibuffé! :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du sovit gott nu:) Hur kan du inte tycka om thaimat:P

    SvaraRadera