fredag 15 oktober 2010

Älskade fredag

Är så trött då jag sovit oroligt senaste dagarna, vaknat upp 5 på morgonen rädd för att jag försovit mig. Min kära android har inte gjort livet lättare heller, den väcker mig på morgonen när den känner för det. Så vi är inte riktigt överens.

Jag vill bara luta mig tillbaka och ta det lungt ikväll. Efter jobbet blir det att se på dans eftersom jag inte kan delta, nedre delen av mitt högra ben har svullnat upp och jag har haltat mig igenom dagen. Funderade på allvar att ta taxi imorse. Antibiotika brukar hjälpa men ge andra roliga biverkningar som jag inte vill veta av. Så jag avvaktar och hoppas på att inflammtionen i huden läker ut av sig själv.

Imorgon ska vi träffa våra söta korridorsvänner, gå ut och äta en bit mat förmodligen indiskt. Ser verkligen fram emot det! Ikväll "firar" jag och mitt hjärta 3 år och 7 månader så det blir restaurang och bio - "The other guys" heter komedin som har fått en 7:a på IMDB.

Trevlig helg & stor kram!


1 kommentar:

  1. Här är en kräm som jag testar just nu från Island.
    Ring mig så skall jag berätta mer om den-
    http://www.sableline.se/_product_43279/Hajkr%C3%A4m_50ml

    Kram Lise-Lotte

    SvaraRadera