fredag 29 oktober 2010

Friday rocks!

Jag vet, jag vet... det var längesen jag skrev något vettigt i min blogg. Egentid och tillsammans tid har gått före helt enkelt. De få timmarna man får innan man ska gå och lägga sig har spenderats framför spisen eller Desperate Housewives. Igår täcktes hela väggen av en Desperate Housewives tapet. Ja, vi har köpt projektor, en monster projektor om jag får säga mitt. Jag var först väldigt emot den här idén och "traditionell" som jag är ville jag ha en TV. Utan TV skulle vardagsrummet kännas naket var min tanke. Men jag lät pojkvännen bestämma den här gången, i utbyte får jag sätta upp hur många fondväggar jag vill i vår lägenhet.

Nästa vecka är det höstlov från gitarren och streetdansen, så jag har alla kvällar fria till att göra vad jag vill nästa vecka!!

Just nu surfar jag på en 4 kvadrat meter väggyta till skärm...från soffan...this is life!

2 kommentarer:

  1. Gött!!
    Förresten, testade att göra Åhléns stylinggrej men fick det inte att funka när jag skulle länka. Men det var kul iaf! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Nej va synd :( hade vart kul och se.
    Det är länken som som står under:
    "Spara länken nedan för att arbeta vidare.."
    som man ska kopiera och klistra in där man ha den :)

    Trevlig helg och kram!

    SvaraRadera