lördag 6 augusti 2011

Livet utan kolhydrater...

Det är lätt hänt att man överkonsumerar för att kompensera de goda och mycket saknade kolhydraterna. Jag visste i mig att jag bara behöver ett sorts te idag men köpte alla tre "bara för att". Fy mig!

Men det är priset man får betala för att inte tala om de mörka ringarna under ögonen som kommit som ett brev på posten. Men läget är rätt stabilt fortfarande. Lite hängig men klarare i huvudet. Mindre depp och ångest och förhoppningsvis blir jag kvitt mina allergier med tiden. Wiieeee! Död åt svamparna!


Min nya temys hörna

Till och med Gauss är chockerad över mina köp, ser ni hur stirrig han har blivit?

2 kommentarer:

  1. Hej sötis,
    Hihi gamla söder köpte jag också häromdagen. Jag beställde ett detox-fotbad via goupon, lovar att berätta om det blir effekt i min kropp. Den är i alla fall glad för att göra det :D

    SvaraRadera
  2. Jag köpte också detoxerbjudandet! ska bli spännande att prova det:)

    SvaraRadera