måndag 13 september 2010

Skönhet på en knivspets

Jag har märkt att människor börjar se mer och mer "perfekta" ut. Slät hy som en baby. Läppar som är ett snäpp under Angelinas underbara putmun. De ser ut som gående livslevande tidnings urklipp på stan!

Ge mig namn på sminket de använder eller säg att allting bara är botox och knivingrepp så lovar jag att återgå till min trygga värld där de flesta ser ut som normala människor. Det vill säga stora och små, tjocka och smala som i en härlig godispåse där jag förstås hoppas på att alla i godispåsen tar hand om sig själva.

Om man fortsätter på det ytliga temat vi nyss har påbörjat så tänkte jag dela med mig av en del mina favorit kändisar som utstrålar både inre och yttre skönhet och en fantastisk närvaro. Hur det beter sig när strålkastar ljuset släcks. Det har jag ingen aning om. Men jag älskar hur de levererar och för sig själva officiellt.

Söt, sexig, passionerad, kvinnlig, manlig, farlig. Deklarerar min kärlek öppet för henne


Vacker, snygg, begåvad, respektingivande


Behövs det några ord?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar