onsdag 15 september 2010

Love Love Love

Idag firar jag och min älskling tre och ett halvt år. Är det något att fira kan man undra, för mig är varje dag och stund med min kärlek värt att fira, även om det är är lätt att glömma mitt i vardagen. Sen om man firar genom att komma med en kopp kaffe på morgonen eller en en fancy middag på Gondolen kvittar.

Skulle vi stanna upp och verkligen uppskatta allt det vi har omkring oss så skulle vi känna oss lite mindre bittra över att... ja, det är faktiskt höst nu, det går inte att undkomma längre även om du springer omkring i dina ballerina skor och en nätt jeansjacka för att förtränga den molniga sanningen.

Jag har smått börjat ladda med en höstigare kappa, ska införskaffa en massa blockljus för alla rum. Det första jag gör när jag kommer hem en ruggig dag är att tända ljus. Det är som en ritual som får mig att rysa av välbehag. Gör du det åt mig så kommer jag att älska dig för alltid!

Här är kappan jag beställt från HM. Inte bestämt mig ännu om jag ska ha den.




...och det här halsbandet fick jag av älsklingen i 3,5 års present. Så himla vackert!

1 kommentar: