fredag 17 september 2010

Gatudans

Igår provdansade jag Street dance med mina söta busfrön till syskon. Läraren var från New York och hade sina långa rastaflätor uppsatta till en tofs som hängde på hans stora rygg. Ja, han var som en karaktär tagen ur en film.

Vi gjorde våra "MTV" moves så gott vi bara kunde för att hänga med i svängarna.Men mitt i min påhittade musikvideo så skulle vi sätta oss ner på golvet och göra minst 11 olika varianter av situps, vilken bluff! jag signade upp för lite gungiga studs åt ena sidan och coola blickar år andra hållet men nej! det här var rena bootcamp!!

Det var allt som allt en bra upplevelse och jag bad om att få ta ett foto innan jag gick därifrån. Till min förvåning var han var väldigt timid men till slut lyckades jag övertala honom med marknadsföring som stödord.

Om jag ska fortsätta? Of course!!

Lillebror och dansläraren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar