söndag 12 september 2010

Sköna söndag

Söndags dansen avklarad. Lärt mig ett par nya steg idag så det går framåt. Känner mig fortfarande svag i benen sedan detox försöket. Jag funderar på om man skulle hålla en videodansskola via bloggen. På så sätt minns jag alla steg och andra kan samtidigt ta del av det. Vad tycker ni?

Jag upplever att jag har alldeles för många intressen som jag vill hinna med samtidigt. Med lite planering kan det fungera men vill man bli duktig på något så kan det vara bra med fokus på en eller ett par saker åt gången.Därför ska jag idag gå igenom de saker jag vill göra under hösten och börja med veckoplanering istället för tillsvidare planering som jag haft tidigare. På så sätt blir det enklare att fullfölja kortsiktiga delmål som underlättar uppföljning.

Återkommer med protokollet. Nu ska jag ta en powernap.

Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar