söndag 8 augusti 2010

Mysig och lugn helg

Det har regnat, åskat och det har varit lite ruggigt. Men det har inte gjort så mycket.

Jag har bara pysslat med lägenheten och tagit hand om mig själv. Också varit duktig och samlat ihop en hel del kläder och skor som jag aldrig använder, fottat dem och förberett för försäljning eller som gåva till myrorna. Känns skönt att göra sig av med gamla saker, har alltid haft svårt för det. Lyckas på något sätt bli känslomässigt bunden till mina saker. Inte bra...

Jag menar..jag har kanske 6 par slitna jättesköna pyjamas byxor i alla möjliga gulliga nyanser. Inget jag skulle ha på mig om vi haft gäster eller så. Jag har än idag inte lyckats göra mig av med dem. Men jag fortsätter att vänta på den dagen. Kanske får jag anlita någon att kasta dem åt mig?

Vi har börjat se en serie som heter True blood. Den är blodig och lite läskig så lättskrämd som jag är men jag kan ändå inte sluta titta på avsnitt efter avsnitt. I väntan på Californiacation och Desperate Housewives är detta helt ok tidsfördriv.

Se så fint moder natur har tvättat min balkong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar