torsdag 17 januari 2013

Småköp i hårda tider

varför får man tidig lön i December för att kunna köpa på sig massa julklappar (eller för att det är helgdagar emellan?). Men ingen tidig lön i Januari för att återhämta oss från det självdestruktiva beteendet.

Nu har jag inte spenderat så mycket den här gången men visst känns det ändå.

Trots hårda tider kunde jag inte låta bli att gå in i butiken Village på kungsgatan som skyltade med utförsäljning, 50-70% på allt och ta 3 betala för 2.

Köpte 3 set med förvaringsgrejer. Kanske till nybakat bröd eller förvaring i byrålådorna.

Sen lurades jag in till Hemtex och hittade en bokhållare som jag velat ha länge. Rea på reapriset. Lite lycklig blev jag ändå måste jag erkänna.






2 kommentarer:

  1. sister is there a possibilitay to contact you i am zaks friend,everything is good so far but its importat where is mom ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. my mail is elgance@gmail.com write me there

      Radera