onsdag 9 januari 2013

att gå till ett nytt gym

är som att bli avsläppt i ett främmande land. Man har noll koll på var alla maskiner finns och det känns som att man blir utstirrad för att man är ny i stan. "Kan själv" människa som jag kan vara ibland tackade jag snällt men bestämt nej till en rundtur som receptionisten erbjöd.

Allt är frid och fröjd och jag är nöjd med min prestation, tills jag i jakt på omklädningsrummet går bakom en dam som raskt öppnar en dörr och går in. Innan hon ens har hunnit stänga om sig känner jag ett kraftigt motstånd i handtaget då jag med all min kraft försöker öppna dörren. Det var inte så konstigt eftersom det visar sig att hon gått in på toaletten och inte ville ha några följeslagare. Snopet går jag vidare i korridoren och hittar till slut min destination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar