söndag 1 januari 2012

Löjligt eller praktiskt?

Hittade denna när jag surfade efter katt accessoarer idag. Hade varit otroligt skönt att köra Gauss i en sån eftersom han väger en del och det blev väldigt otympligt att åka med honom till veterinären sist. Så pass att jag tog taxi halvvägs den tredje dagen jag skulle åka hem med honom från sjukhuset, bara för att skona min rygg.

Så vad tycker vi? jag skulle personligen aldrig våga gå ut med mina katter i en vagn. Det är jag för feg för. Folk tycker redan att det är så spännande att de stirrar när man åker kommunalt med en kattbur. Det skulle säkert bli folksamling om man gick ut med en "kattvagn". Så jag hoppas att det här blir något som folk inte häpnar över, utan ser det precis som vilken barnvagn som helst. Inte konstigare än alla minihundar som ständigt bärs runt i dyra handväskor för uppvisning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar