lördag 31 december 2011

Sammanfattning 2011

*Rest till Barca!
*Jag och min pojkvän firade 4 år tillsammans
*Bevisade för mig själv att jag kan bo ensam utan att dö gråtandes i ett av kökshörnen för att jag känner mig ensam.
*Målat en vägg i sovrummet
*Britta Bus blev en del av vår familj
*Provat på en strikt diet utan kolhydrater i två veckor och sen gett upp men fått en helt annan syn på pasta, bröd etc. Äter numera kolhydrater till kött och grönsaker och inte tvärtom. Från och med imorgon ska jag ge det ännu ett försök och den här gången försöka hålla mig till den.
*Skjutit riktiga vapen vapen i Tallinn
*Min syster förlovade sig!

Well, det är allt jag kommer på just nu där jag sitter och njuter jag av en champagnefri och människofri nyårsafton i mina myskläder.
Nej, jag är inte bitter, bara lyckligt oberörd.

Här kommer två användbara ordspråk jag vill dela med mig inför det nya året
"Gräset kan vara grönt där man är, bara man kommer ihåg att vattna det"
"Man ångrar oftast de saker man inte gjorde än allt det man gjorde."

Så lev ert liv till fullo och se möjligheterna istället för alla hinder.

Stor kram och tack för att ni tittar in och tar del av mina tankar och står ut med
alla mina katt och matbilder! Gott Nytt ÅR!!!

Barca Mars 2011


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar