måndag 8 november 2010

Våran Gauss och kristallklar måndag

Man får inte plats med så mycket middag om man har ätit pepparkakor med ädelost och chips medan man lagar mat.

Det var längesen jag hade en harmonisk och vaken måndag, helt underbart, något måste jag ha gjort rätt. Jag fick nästan fejka min måndagströtthet vid kaffemaskinen.

Höstlovet över...imorgon är det gitarr, jag har inte varit så duktig med mina läxor, mest latat mig.

I fredags gick vi och la oss 23:00 som små bebisar och i lördags var det fest hos oss, den första sedan vi flyttat hit. I söndags pendlade jag mellan att vara bakis och obakis, hittade en lagom bakis nivå så vi kunde gå till gallerian och köpa ett nätverkskort. Det blev ett monsterkort med en massa antenner. Annars har man bara hängt med Gauss, vår lilla kattunge och lär känna honom mer och mer för varje dag. Finns bara gott att säga om honom, så kelig och snabb lärd som han är. Återkommer med mer reklam kring honom när jag är piggare. Nu ska jag nanna....

Kram på er...

Nu ska jag sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar