måndag 15 augusti 2011

Soffjakten fortsätter

Frågan är bara om man ska satsa på en 3-4 sitsig eller tänka på vår ekonomi och köpa en 2 sitsig som faktiskt är ett antal tusenlappar billigare. Kanske kan man köpa den stora soffan och ta ut avgift för att sitta i den och på så sätt hjälper gästerna till med att betala av soffan. Win win situation eller? nä fy, mamma skulle skämmas över mig om hon läste det här och ta sig för pannan att all indisk gästvänlighet hon lärt mig har gått åt skogen.

Vilken av de två sofforna högst upp är snyggast tycker ni?

Stella heter den här som älsklingen helst vill ha. Kanske blir det den i grått eller beige färg.

Madisson heter den som toppar min lista eftersom djupet är djupare än den soffan ovan, vinner med 6 cm. Båda sofforna finns hos Inneboende på söder.

Här provar jag en klassisk howardsoffa som var första tanken. Men de är ju bara snygga att titta på. Den uppmanar liksom inte en att sitta bekvämt.

Älsklingen provar han också

2 kommentarer:

  1. Det kan vara ganska skönt att ha lite armstöd att luta sig mot, tänkte jag på första soffan. :)

    SvaraRadera
  2. Den Johannes sitter i är cool!

    SvaraRadera