onsdag 17 augusti 2011

Closet update

Snart är det... *viskar*..höst...ssshhh. Men det är bäst att göra det bästa av situationen och en "liten" uppdatering av garderoben kan ibland vara ett härligt sätt att välkomna de kyligare vindarna på. Det säger jag trots att jag inte helt gett upp på sommaren än. Jag inväntar värmeböljan som kommer att komma som en varm adjökyss tills vi ses nästa gång.

Vad gäller shopping så har jag inte storshoppat men jag har köpt en del plagg som jag inte kunnat motstå. Lite mjuka höstfärger i pastell som man kan börja njuta av redan nu.







3 kommentarer:

  1. Men Richa vi är samma människa?! Har kollat på den kjolen i två veckor och imorse bestämde jag mig för att köpa den idag...??

    SvaraRadera
  2. Ja vem vet! vi kanske skickar telepatiska signaler till varandra utan att veta om det:D
    Hursomhelst är den jättesnygg och mysig so go for it! hade svårt att hitta min storlek i stan men det gick bättre i liljeholmen:)

    SvaraRadera