onsdag 24 november 2010

Lanvin och shoppinghysteri

Bra jobbat alla ni som hunnit klicka hem eller huttra hem något av Lanvin kollektionen. Själv missade jag hela hysterin tills jag läste på aftonbladet och klickade mig fram till sidan som ni ser på bilden nedan.

Jag har besparat mig en slant och en gräddbakelse med karamellfärg. Tro för den sakens skull att jag inte gillar en del plagg där. Bara skönt att ha sluppit hinna köpa hem en klänning som skulle gjort min egna samling oanvända festklänningar sällskap i garderoben.

När jag ser en snygg klänning så kan jag bara inte lämna den där i affären. För jag är medveten om att det så småningom kommer en dag där jag står och "inte har något att ha på mig" 1 timme innan en fest. Då har jag den där fantastiska klänningen som jag köpt för mina sista pengar.

Idag fick jag en överraskning med posten, vet inte om det är bra eller dåligt. Fick 1000 kronors presentcheck från HM som tack för att jag handlat för...jaaa låt oss säga en viss summa pengar under ett år. Dags för shopping avvänjning känner jag...känner mig som en shoppingalkis. Det måste vi ändra på! kanske mitt nyårslöfte, vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar