lördag 14 april 2007

Sol och glass....I wish!

Jag vill inte plugga, jag vill göra något roligt...

Har det här anförandet och förbereda tills på tisdag. Det ska vara ett argumenterande tal med tydlig tes osv...funderar på att skriva om bostadsrätter vs hyresrätter, få se vad det blir...

Imorrn är det dans! och sen springa hem och plugga igen...ska försöka göra klart så mycket jag bara kan redan ikväll så jag kan sola och äta glass imorrn =)

Har också kommit på att vänskap är den bästa grunden för ett förhållande! om man inte kan vara vänner så kan man väl inte stå ut med varann ngn längre tid, hur bra de andra elementen i förhållandet än är, sedan vill ju alla ha ut olika saker från en relation...okej, jag måste släppa den här relations besattheten(för idag iallafall :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar