tisdag 17 april 2007

High on coffee...

Det känns som att jag kommer att spricka vilken sekund som helst, varför kan jag inte hantera kaffe...så himla gott ju. Skulle vilja att man fick en bamsekram eller att ngn höll om en super hårt för lindra kafferuset. Av ngn anledning känns det också som att jag blir lite mer pratglad än vanligt och lite grann som att man blir en annan person :/ eller så är den här "andra personen" kanske mitt riktiga jag?? hmm...

Har idag bytt till en aning skönare stol på jobbet...bara en sån liten sak kan göra livet lite lyxigare=)

Det kommer att bli en lång dag idag, slutar jobbet halv 6 och sen iväg till universitetet där mitt seminarium slutar kl 9. Längtar tills imorrn, då man kan släppa skolan ett tag, iallafall under vecka, sen är det dags igen att förbereda nästa tal..........

På lunchen var det en tjej som nämnde Bockholmen, om jag minns namnet rätt, hon sa att det var ett härligt ställe att spendera sommardagarna på...måste kolla upp det där..det finns så mycket jag måste upptäcka, fast jag har bott i stockholm i hela mitt liv.

-Back to work-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar