fredag 4 november 2011

Sjukt peppad men sjuk

Efter gårdagens fantastiska dansföreställning är jag otroligt inspirerad och motiverad till att satsa allt på det jag älskar mest! Nu ska jag försöka dansa så många dagar jag bara kan i veckan!! Måste dock hålla mig tills jag blir frisk. Tror att jag har lite feber så det är tur att det är halvdag idag!! hem och sova och hoppas på att tilfriskna till ikväll, för då är det fest hos min söta vän.

Här kan ni se lite mindre bra snapshots på gårdagens show som fick mig att rysa nästan hela showen igenom. Föreställningen varvades med Kathak och Bharatnatayam danser och emellanåt även kombinationer av dessa. Biljetterna vart slutsålda, väldigt imponerande. I Riga blev det också slutsålt och det var 1200 biljetter!






Visste inte att Södra Teatern var så vacker

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte också att showen var magisk! Vältigt inspererande!

    SvaraRadera
  2. Eller hur...hoppas det blir fler sådana shower framöver:)

    SvaraRadera