söndag 10 februari 2008

Insikt


Varför loggar jag gång på gång in på min internetbank?

När kommer jag förstå att min nuvarande förmögenhet som är 18 kr, varken kommer att fördubblas eller bli tre eller fyrsiffrigt, inte förrän slutet av månaden iallafall och 2 veckor dit känns som 2 långa ljusår..


Ja, jag sa igår att jag skulle fokusera på allt positivt osv, men allt positivt idag verkar kosta
en slant eller två : / Bio, Fika, Äta ute, Shoppa..jaa som ni ser har jag skrivit varje nöje med
en versal, det visar bara Hur Mycket Jag Saknar Dessa Saker...!!

Ska på en spännande intervju imorrn, Modesäljare heter uppdraget. Jag hoppas hoppas hoppas så mycket att jag får det här uppdraget, det verkar roligt. Det stod att man skulle inspirera, coacha och hjälpa modeller att få med sig de allra bästa fotografierna med sig hem. Så alla ni som läser det här, jag ber er att hålla tummarna för mig :)

Får jag uppdraget så ska jag försöka gnälla lite mindre i framtiden ;)

1 kommentar: