måndag 11 juli 2011

The war has begun!

Drabbats av en tvetjärts invasion precis som sommaren innan. Tror att de kommer utifrån. Någon som vet vad man kan göra för att de ska stanna ute i naturen och inte göra mig paranoid för varje svart fläck som rör sig?

Kanel verkar de inte ogilla direkt och det doftar bullar i mitt hem. Något gott kommer det alltid ur något "ont".

Nej men seriöst. Även om jag vet att de är ofarliga etc etc...så bara kryper det i kroppen av tanken på att de vistas på min vackra nyinköpta lykta och i mina växter och på skrivbordet. Snälla hjälp om du vet något!

Har läst lite på anticimex och ska kolla med styrelsen om de har ngt saneringsavtal eller vad det heter. Nu ska jag med vaksamma steg gå mot sovrummet och utföra en grundlig undersökning av sängen så att den är fri från ovälkomna gäster.

1 kommentar:

  1. det värsta är ju att de kan klättra i taket och ramla ner i sängen (har hänt mig!) Huga!

    SvaraRadera