torsdag 28 april 2011

Nyvaken

Idag har man äntligen vaknat upp lite från påskdrömmen. Påskledigheten var riktigt skön. Jag städade hela lägenheten grundligt för att få bort alla spår av ungkarlsflicklivet. Diskhögar och kläder på golvet uppstår tydligen också när jag lever livet. Alltså äter när jag vill, sover när jag vill(prick 22.00 om inte tidigare). Det kan man ju göra även när man bor ihop med ngn men det blir inte riktigt så i slutändan. Speciellt då pojkvännen lockar med TV serier så det blir sent och jag bara måste göra storkok för det är så mysigt att laga mat när man är två eller fler.

Jag ska i alla fall hålla igång den sociala biten och känner en uppriktig längtan att träffa mina vänner och att lämna lägenheten för annat än enbart jobb och handla mat.

Nu ska jag luncha, njut av solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar