onsdag 28 maj 2008

Sömnproblem

En sån natt man inte kan somna. Alla saker ens hjärna så välvilligt lyckats förtränga kryper tätt intill en när det är tyst runtomkring och ljuset släckt. En sån kväll man motvilligt sätter på sin laptop fast man är medveten om att man borde stigit på en av de flera nattåg som passerat.

För övrigt har saker och ting aldrig varit bättre, när det gäller praktiska saker, som jobb.

Det är alltid skönt, den dagen man upptäcker att man egentligen sysslar med något som man tycker om och dessutom får betalt för. Jag pratar om webbdesignandet, även om det just nu ligger på hobbynivå så kan det så småningen utvecklas till något seriöst om jag så vill eller rättare sagt när jag själv önskar.

Dessutom är det snart dags att beställa in produkter till min blivande webbshop. Förhandlingar gällande priser sker varje dag via mejl. Hade tänkt mig ett vernisage i slutet av juni om allting går som planerat.

Så ja, tror det är dags att försöka sig på att sova igen. Ångesten har lagt sig lite, det gör den alltid efter att man fått skriva av sig lite.

*God natt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar